ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000,00zł
I. Zamawiający
Przedszkole nr 66
ul. Grójecka 93
02-101 Warszawa
tel. 22 822 19 48
e-mail: p66@eduwarszawa.pl
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest demontaż i utylizacja starej nawierzchni z puzzli EPDM i wykonanie nowej poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej na istniejącym placu zabaw na terenie Przedszkola nr 66 ul. Grójecka 93, 02-101 Warszawa
III. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 28.07.2025 r. do 22.08.2025 r.
IV. Wymagania stawiane wykonawcom
Każdy zastosowany materiał budowlany musi posiadać certyfikaty i świadectwa o dopuszczeniu wyrobu do obrotu i stosowania na polskim rynku. Wykonawca powinien przedstawić kosztorys wykonywanych robót. Wykonanie odpowiednich pomiarów należy do Wykonawcy. Wykonawca powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu remontów w placówkach oświatowych. Za wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzonych robót odpowiada Wykonawca.
V. Kryteria oceny ofert
Cena brutto – waga 75%
Długość gwarancji – waga 25%
IV. Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy składać do dnia 29.05.2025 r. do godziny 14:00 w Przedszkolu nr 66 ul. Grójecka 93, 02-101 Warszawa.
Oferta powinna być dostarczona osobiście w wersji papierowej do sekretariatu placówki lub drogą elektroniczną poprzez wysłanie skanu dokumentu z podpisem osoby uprawnionej na adres e-mail: p66@eduwarszawa.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Owyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wiadomością e-mail.
Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
VII. Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
- Demontaż starej nawierzchni
- Ręczny transport poza plac zabaw
- Załadunek i wywóz zdementowanych elementów starej nawierzchni
- Utylizacja elementów gumowych starej nawierzchni
- Wyrównanie podbudowy
- Wykonanie nowej bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej lanej ok. 190 metry kwadratowe, wraz z wykonaniem odpowiedniej podbudowy pod nią. Nawierzchnia dwuwarstwowa SBR/EPDM, górna warstwa jednokolorowa, wykonana z jednolitej całości, nie złożona z elementów kwadratowych, wypoziomowana tak, aby umożliwić właściwe odprowadzanie wody, wysokość nawierzchni, nie większa niż wysokość otaczającej plac powierzchni z kostki brukowej. Ponadto nawierzchnia charakteryzująca się następującymi właściwościami:
- zgodna z normą na place zabaw PN-EN 1177:2019
- posiadająca dobre właściwości amortyzujące, współczynnik upadku uzależniony od rodzaju urządzeń zamontowanych na placu zabaw,
- użyte materiały do wylewanych nawierzchni bezpiecznych posiadają atest higieniczny PZH i są bezpieczne w kontakcie ze skórą,
- kolorystyka warstwy użytkowej jest stabilna i odporna na promieniowanie UV,
- wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
VIII. Informacja o możliwości zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Jeżeli w postępowaniu złożono oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż w złożonych pierwotnie ofertach.
IX. Inne niezbędne do sporządzenia oferty informacje
Oferta powinna zawierać cenę przedmiotu zamówienia netto i brutto.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000,00zł
I. Zamawiający
Przedszkole nr 66
ul. Grójecka 93
02-101 Warszawa
tel. 22 822 19 48
e-mail: p66@eduwarszawa.pl
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest demontaż i utylizacja starej nawierzchni z puzzli EPDM i wykonanie nowej poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej na istniejącym placu zabaw na terenie Przedszkola nr 66 ul. Grójecka 93, 02-101 Warszawa
III. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 28.07.2025 r. do 22.08.2025 r.
IV. Wymagania stawiane wykonawcom
Każdy zastosowany materiał budowlany musi posiadać certyfikaty i świadectwa o dopuszczeniu wyrobu do obrotu i stosowania na polskim rynku. Wykonawca powinien przedstawić kosztorys wykonywanych robót. Wykonanie odpowiednich pomiarów należy do Wykonawcy. Wykonawca powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu remontów w placówkach oświatowych. Za wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzonych robót odpowiada Wykonawca.
V. Kryteria oceny ofert
Cena brutto – waga 75%
Długość gwarancji – waga 25%
IV. Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy składać do dnia 29.05.2025 r. do godziny 14:00 w Przedszkolu nr 66 ul. Grójecka 93, 02-101 Warszawa.
Oferta powinna być dostarczona osobiście w wersji papierowej do sekretariatu placówki lub drogą elektroniczną poprzez wysłanie skanu dokumentu z podpisem osoby uprawnionej na adres e-mail: p66@eduwarszawa.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Owyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powidomi wiadomością e-mail.
Zapytanie ofertoew nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
VII. Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
- Demontaż starej nawierzchni
- Ręczny transport poza plac zabaw
- Załadunek i wywóz zdementowanych elementów starej nawierzchni
- Utylizacja elementów gumowych starej nawierzchni
- Wyrównanie podbudowy
- Wykonanie nowej bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej lanej ok. 190 metry kwadratowe, wraz z wykonaniem odpowiedniej podbudowy pod nią. Nawierzchnia dwuwarstwowa SBR/EPDM, górna warstwa jednokolorowa, wykonana z jednolitej całości, nie złożona z elementów kwadratowych, wypoziomowana tak, aby umożliwić właściwe odprowadzanie wody, wysokość nawierzchni, nie większa niż wysokość otaczającej plac powierzchni z kostki brukowej. Ponadto nawierzchnia charakteryzująca się następującymi właściwościami:
- zgodna z normą na place zabaw PN-EN 1177:2019
- posiadająca dobre właściwości amortyzujące, współczynnik upadku uzależniony od rodzaju urządzeń zamontowanych na placu zabaw,
- użyte materiały do wylewanych nawierzchni bezpiecznych posiadają atest higieniczny PZH i są bezpieczne w kontakcie ze skórą,
- kolorystyka warstwy użytkowej jest stabilna i odporna na promieniowanie UV,
- wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
VIII. Informacja o możliwości zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Jeżeli w postępowaniu złożono oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż w złożonych pierwotnie ofertach.
IX. Inne niezbędne do sporządzenia oferty informacje
Oferta powinna zawierać cenę przedmiotu zamówienia netto i brutto.