ZAPYTANIE OFERTOWE 

Dotyczy zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000,00zł

I. Zamawiający

Przedszkole nr 66

ul. Grójecka 93

02-101 Warszawa

tel. 22 822 19 48

e-mail: p66@eduwarszawa.pl

II. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest demontaż i utylizacja starej nawierzchni z puzzli EPDM i wykonanie nowej poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej na istniejącym placu zabaw na terenie Przedszkola nr 66 ul. Grójecka 93, 02-101 Warszawa

III. Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 28.07.2025 r. do 22.08.2025 r.

IV. Wymagania stawiane wykonawcom

Każdy zastosowany materiał budowlany musi posiadać certyfikaty i świadectwa o dopuszczeniu wyrobu do obrotu i stosowania na polskim rynku. Wykonawca powinien przedstawić kosztorys wykonywanych robót. Wykonanie odpowiednich pomiarów należy do Wykonawcy. Wykonawca powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu remontów w placówkach oświatowych. Za wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzonych robót odpowiada Wykonawca.

V. Kryteria oceny ofert

Cena brutto – waga 75%

Długość gwarancji – waga 25%

IV. Termin i miejsce składania ofert

Oferty należy składać do dnia 29.05.2025 r. do godziny 14:00 w Przedszkolu nr 66 ul. Grójecka 93, 02-101 Warszawa.

Oferta powinna być dostarczona osobiście w wersji papierowej do sekretariatu placówki lub drogą elektroniczną poprzez wysłanie skanu dokumentu z podpisem osoby uprawnionej na adres e-mail: p66@eduwarszawa.pl

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Owyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wiadomością e-mail.

Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

VII. Opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:

  • Demontaż starej nawierzchni
  • Ręczny transport poza plac zabaw
  • Załadunek i wywóz zdementowanych elementów starej nawierzchni
  • Utylizacja elementów gumowych starej nawierzchni
  • Wyrównanie podbudowy
  • Wykonanie nowej bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej lanej ok. 190 metry kwadratowe, wraz z wykonaniem odpowiedniej podbudowy pod nią. Nawierzchnia dwuwarstwowa SBR/EPDM, górna warstwa jednokolorowa, wykonana z jednolitej całości, nie złożona z elementów kwadratowych, wypoziomowana tak, aby umożliwić właściwe odprowadzanie wody, wysokość nawierzchni, nie większa niż wysokość otaczającej plac powierzchni z kostki brukowej. Ponadto nawierzchnia charakteryzująca się następującymi właściwościami:
  • zgodna z normą na place zabaw PN-EN 1177:2019
  • posiadająca dobre właściwości amortyzujące, współczynnik upadku uzależniony od rodzaju urządzeń zamontowanych na placu zabaw,
  • użyte materiały do wylewanych nawierzchni bezpiecznych posiadają atest higieniczny PZH i są bezpieczne w kontakcie ze skórą,
  • kolorystyka warstwy użytkowej jest stabilna i odporna na promieniowanie UV,
  • wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.

VIII. Informacja o możliwości zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Jeżeli w postępowaniu złożono oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż w złożonych pierwotnie ofertach.

IX. Inne niezbędne do sporządzenia oferty informacje

Oferta powinna zawierać cenę przedmiotu zamówienia netto i brutto.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000,00zł

I. Zamawiający

Przedszkole nr 66

ul. Grójecka 93

02-101 Warszawa

tel. 22 822 19 48

e-mail: p66@eduwarszawa.pl

II. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest demontaż i utylizacja starej nawierzchni z puzzli EPDM i wykonanie nowej poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej na istniejącym placu zabaw na terenie Przedszkola nr 66 ul. Grójecka 93, 02-101 Warszawa

III. Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 28.07.2025 r. do 22.08.2025 r.

IV. Wymagania stawiane wykonawcom

Każdy zastosowany materiał budowlany musi posiadać certyfikaty i świadectwa o dopuszczeniu wyrobu do obrotu i stosowania na polskim rynku. Wykonawca powinien przedstawić kosztorys wykonywanych robót. Wykonanie odpowiednich pomiarów należy do Wykonawcy. Wykonawca powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu remontów w placówkach oświatowych. Za wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzonych robót odpowiada Wykonawca.

V. Kryteria oceny ofert

Cena brutto – waga 75%

Długość gwarancji – waga 25%

IV. Termin i miejsce składania ofert

Oferty należy składać do dnia 29.05.2025 r. do godziny 14:00 w Przedszkolu nr 66 ul. Grójecka 93, 02-101 Warszawa.

Oferta powinna być dostarczona osobiście w wersji papierowej do sekretariatu placówki lub drogą elektroniczną poprzez wysłanie skanu dokumentu z podpisem osoby uprawnionej na adres e-mail: p66@eduwarszawa.pl

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Owyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powidomi wiadomością e-mail.

Zapytanie ofertoew nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

VII. Opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:

  • Demontaż starej nawierzchni
  • Ręczny transport poza plac zabaw
  • Załadunek i wywóz zdementowanych elementów starej nawierzchni
  • Utylizacja elementów gumowych starej nawierzchni
  • Wyrównanie podbudowy
  • Wykonanie nowej bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej lanej ok. 190 metry kwadratowe, wraz z wykonaniem odpowiedniej podbudowy pod nią. Nawierzchnia dwuwarstwowa SBR/EPDM, górna warstwa jednokolorowa, wykonana z jednolitej całości, nie złożona z elementów kwadratowych, wypoziomowana tak, aby umożliwić właściwe odprowadzanie wody, wysokość nawierzchni, nie większa niż wysokość otaczającej plac powierzchni z kostki brukowej. Ponadto nawierzchnia charakteryzująca się następującymi właściwościami:
  • zgodna z normą na place zabaw PN-EN 1177:2019
  • posiadająca dobre właściwości amortyzujące, współczynnik upadku uzależniony od rodzaju urządzeń zamontowanych na placu zabaw,
  • użyte materiały do wylewanych nawierzchni bezpiecznych posiadają atest higieniczny PZH i są bezpieczne w kontakcie ze skórą,
  • kolorystyka warstwy użytkowej jest stabilna i odporna na promieniowanie UV,
  • wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.

VIII. Informacja o możliwości zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Jeżeli w postępowaniu złożono oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż w złożonych pierwotnie ofertach.

IX. Inne niezbędne do sporządzenia oferty informacje

Oferta powinna zawierać cenę przedmiotu zamówienia netto i brutto.