Zamówienia publiczne - zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe

Dotyczy zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł

I.  Zamawiający

Przedszkole nr 66

ul. Grójecka 93

02-101 Warszawa

tel. 22 822 19 48

e-mail: p66@eduwarszawa.pl

II.  Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie remontu pomieszczeń w bloku żywienia.

III.  Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 01.07.2024 r. do 02.08.2024 r.

IV.  Wymagania stawiane wykonawcom

Każdy zastosowany materiał budowlany musi posiadać certyfikaty i świadectwa o dopuszczeniu wyrobu do obrotu i stosowania na polskim rynku. Wykonawca powinien przedstawić kosztorys wykonywanych robót. Wykonanie odpowiednich pomiarów należy do Wykonawcy. Wykonawca powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu remontów w placówkach oświatowych. Za wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzonych robót odpowiada Wykonawca.

V.  Kryteria oceny ofert

Cena brutto – waga 75%

Długość gwarancji – waga 15%

VI.  Termin i miejsce składania ofert

Oferty należy składać do dnia 20.06.2024 r.  do godziny 14:00 w Przedszkolu nr 66.

Oferta powinna być dostarczona osobiście w wersji papierowej do sekretariatu placówki lub drogą elektroniczną wysłany scan dokumentu z podpisem osoby uprawnionej na adres e-mail: p66@eduwarszawa.pl

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi e-mailem. Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

VII.  Opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:

  • zabezpieczenie podłóg folią 105 m²

  • odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy

  • uzupełnienie tynków

  • wykucie bruzd w ścianach

  • demontaż starych rurociągów 42 m²

  • montaż nowych rurociągów 42 m²

  • zabudowa rur płytami z karton gipsu 18 m²

  • wykonanie sufitów podwieszanych 65 m²

  • gruntowanie podłoży 248 m²

  • wykonanie gładzi gipsowych 125 m²

  • malowanie ścian 165 m²

  • demontaż 2 grzejników żeliwnych

  • montaż 2 grzejników aluminiowych

  • demontaż puszek z tworzyw sztucznych i metalowych 10 szt.

  • demontaż opraw świetlówkowych 10 szt.

  • montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych 12 szt.

  • wymiana wyłącznika, przełączników 1-biegunowych 10 szt.

  • położenie płytek na ścianach 125 m²

  • wymiana baterii zlewozmywakowych 3 szt.

  • wywóz i utylizacja odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

VIII.  Informacja o możliwości zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Jeżeli w postępowaniu złożono oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż w złożonych pierwotnie ofertach.

IX.  Inne niezbędne do sporządzenia oferty informacje

Oferta powinna zawierać cenę przedmiotu zamówienia netto/brutto.

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego.
Załącznik: